XVI MITJA MARATÓ CIUTAT DE GANDIA

Queden obertes per tutom les inscripcions per a la mitja d'enguany. No dubtes i apunta't ja !!

Escola d'Atletisme i Esport Base

  • Tel. Contacte 639 541 569
  • Samarreta d'entrenament de regal
  • Queda obert el plaç d'inscripció, uneix-te a l'escola.

Fòrum

Usuari actual: Convidat Entra Registra'm
Registreu-vos

Cerca als fòrums:


 






I CURSA PER MUNTANYA FINESTRAT 21/03/10

Afegeix un tema nou Respon a l'entrada
UsuariEntrada

22:44
22 març, 2010


basilio Piera

Nou Corredor

entrades 1

entrada editada 23:18 – 22 March, 2010 per basilio Piera


Es fa estrany ser l`unic participant del Club en una cursa popular, pero bo, al menys he vist cumplida una il.lusio d` eixes que saps que mai van a cumplirse i sense donarte compte es fan realitat, ser el primer clasificat del club en una cursa, ja,ja,ja.Laughing


Bromes a part, este diumenge  vaig decidir a probar amb una cursa de muntnya. Ja habia debutat en el Kilometre Vertical a Gandia i com que l´experençia va ser positiva tenia ganes de repetir i al vore aquesta I CURSA PER MUNTANYA DEL FINESTRAT  vaig pensar que podia ser una bona experiencia.


El ambient tan especial i festiu com cualsevol cursa popular pero amb una dosis extra de "locura" afegida. L´organitzacio perfecta, el recurregut molt pero que molt bonic, la senyalitzacio del mateix molt bona, els avituallaments tambe molt be, i a tot aixo ens va acompanyar el clima amb una temperatura ideal i una plutja intermitent que llunt de molestar ens va ajudar a soportar millor l` esforç.


Tecnicament van ser 20 kilometres amb uns 850 metres de desnivell positiu. El recorregut practicament el 80% sobre terra, i llevant la pujada a la cota mes alta i una baixada tecnica, que degut a la plutja es va fer mes tecnica, es podia correr (si el quedaben forçes) tot el rato. A resaltar el fang dels ultims 3 kilometres que anava acumulanse en la sola de l`espardenyes i que junt al cansançi acumulat impedia practicament alçar els peus d´enterraYell. Una altra cosa a tindre en compte es que en aquest tipus de cursa baixant es fa  casi mes cami que pujant, tens que estar fisicament be, clar esta, pero si baixes be tens molt avantaje.


En resum, una cursa recomanable cent per cent. A veure si l`any que ve hem som uns cuans mes, encara que tinga que cedir l`egemonia…Wink


(Podriem fer unes samarretes de manega curta pera este tipus de curses ja que anirien be pera cuan fa un poquet de frescoreta com ahir i tambe pera protegir-se del sol.)

22:30
23 març, 2010


Jordi Pascual

Moderador

entrades 15

Enhorabona Basilio, ha segut arribar i besar el sant. Tal com tu dius es una experiència meravellosa les curses de muntanya son menys agresives ja que corres tot el temps per terra i també son més agradables ja que al mateix temps que corres pots gaudir de meravellosos paisatge. 

La pujada al Montuber jo ja porte anys fent-la i es una cursa meravellosa, encara que per molts trams no pots correr ja que es senda. Els dos darrers anys ens ha acompanyat la pluja i la neu pero així i tot he disfrutat com un enano. 

Seria interesant crear una secció de muntanya dins del club que incloguera les curses de montanya i marxes de senderisme ja anirem ampliant aquest foro i proposant activitats. 

La pròxima carrera que m'agradaria fer de muntanya es la d'Oliva, si t'animes podem fer colla i així intentar llevar-te aquest primer lloc. 

Respon a l'entrada


Reply to Topic:
I CURSA PER MUNTANYA FINESTRAT 21/03/10

Nom del convidat (obligatori):

Guest Email (Required):

Post New Reply

Guest URL (required)

Calen matemàtiques!
Quant sumen
5 + 6
?   




Sobre el fòrum Club de Córrer El Garbí

Màxim d'usuaris connectats:

5


Connectats actualment:

4 Convidats

Estadístiques del fòrum:

Grups: 6

Fòrums: 14

Temes: 25

Entrades: 83

Afiliació:

Hi ha 58 membres

Hi ha 2 convidats

Hi ha 1 administrador

Hi ha 5 moderadors

Els més prolífics:

Jimenezprinter – 5

pepe vidal – 4

calygat – 3

kiko pastor giner – 3

ccelgarbi – 2

ANDRES MORAGUES – 2

Administradors: Xavier Ferrairo (32 Entrades)

Moderadors: David Pardo (19 Entrades), Jordi Pascual (15 Entrades), Andres Denia (2 Entrades), Gonzalo Laporta (0 Entrades), Ximo Mas (0 Entrades)




Comments are closed.

Informació C.C El Garbí:

  • Direcció: C/. Lluís Vives, 15 – Baix (divendres de 18h a 20h)
    C.P.: 46701 Gandia – València
    President: 629254354
    Administració: 670313995
    Correu: info@ccelgarbi.org