Club de Triatló El Garbí

  • Tel. Contacte --- --- ---
  • ...
  • Més info. al apartat oficial C.T. El Garbí.

Escola d'Atletisme i Esport Base

  • Tel. Contacte 639 541 569
  • Samarreta d'entrenament de regal
  • Queda obert el plaç d'inscripció, uneix-te a l'escola.

Aquest dissabte 10 d’Abril, un grapat de garbirians i acompanyants hem participat en la carrera per a soltar cames i pròleg a la marató de Paris. Una carrera totalment lúdica i amb ambient festiu, que es va donar eixida a les 8h30’ desde “ Les Champs de Mars” a esquenes de la torre Eiffel, un recorregut de 5 quilòmetres, passant per davant de la mateixa torre, per damunt del riu Sena i finalitzant en el que serà el quilòmetre 42,195 de la marató. Al finalitzar un desdejuni per als participants.

Salutacions a totes i tots!!!

Baix teniu la foto de les i els  participants del nostre Club i van ser totes i tots els de la foto!!!

1 Comentari
  1. LYNN escrigué:


    CheapTabletsOnline.com. Canadian Health&Care.No prescription online pharmacy.Special Internet Prices.Best quality drugs. High quality pills. Buy pills online

    Buy:Buspar.Ventolin.Female Cialis.Zetia.Benicar.Lipitor.Lipothin.Female Pink Viagra.Nymphomax.Acomplia.Zocor.Seroquel.Aricept.SleepWell.Wellbutrin SR.Advair.Amoxicillin.Cozaar.Lasix.Prozac….

  2.  
D'eixa un comentari

Necesites estar identificat per poder comentar. Identificat »

Facebook:

Informació C.C El Garbí:

  • Direcció: C/. Lluís Vives, 15 – Baix (divendres de 18h a 20h)
    C.P.: 46701 Gandia – València
    President: 629254354
    Administració: 670313995
    Club: 654728351
    Correu: info@ccelgarbi.org

Col·laboradors: